На думку Держкомпідприємництва,
коли на фасаді будівлі, яку займає суб'єкт господарювання, розміщено
інформаційну вивіску, яка не містить закликів до придбання товару, така
інформація не є рекламою (Лист Державний
комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва "Про
розгляд листа" від 08.11.2011 N 8672).
_________________________________________________________
ДЕРЖАВНИЙ
КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
ЛИСТ
від 08.11.2011 р. N 8672
ПрАТ
"НФСК "Добробут"
вул. Сагайдачного/Ігорівська, 10/5-а, м. Київ, 04070 |
Про розгляд листа
Державний комітет України з
питань регуляторної політики та підприємництва розглянув Ваш лист від
01.11.2011 N 3080 щодо надання роз'яснень з питань розміщення реклами та, в
межах компетенції, повідомляє.
Засади рекламної діяльності в
Україні, регулювання відносин, які виникають у процесі виробництва,
розповсюдження та споживання реклами, встановлено Законом України "Про
рекламу".
Статтею 1 Закону України
"Про рекламу" визначено, що реклама - інформація про особу чи товар,
розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати
або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи
товару.
Зовнішня реклама - реклама, що
розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях,
розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків,
споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і
доріг.
Згідно з частиною шостою
статті 9 Закону України "Про рекламу" вивіска чи табличка з
інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг,
що належать цій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із
зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщена на внутрішній
поверхні власного чи наданого у користування особі приміщення, на зовнішній
поверхні будинку чи споруди не вище першого поверху або на поверсі, де
знаходиться власне чи надане у користування особі приміщення, біля входу в таке
приміщення, не вважається рекламою.
Крім того, відповідно до
частини сьомої статті 8 Закону України "Про рекламу" розміщення
інформації про виробника товару та/або товар у місцях, де цей товар
реалізується чи надається споживачеві, у тому числі на елементах обладнання та/або
оформлення місць торгівлі, а також безпосередньо на самому товарі та/або його
упаковці, не вважається рекламою.
Частиною третьою статті 17
Закону України "Про захист прав споживачів" продавець (виконавець)
зобов'язаний надати споживачеві достовірну і доступну інформацію про
найменування, належність та режим роботи свого підприємства.
Враховуючи зазначене, на думку
Держкомпідприємництва, у випадку коли на
фасаді будівлі, яку займає суб'єкт господарювання, та/або біля входу (в'їзду)
до неї розміщено інформаційну вивіску, інформація на якій не містить закликів
до придбання товару чи надання послуги або іншої інформації, що призначена
сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо
таких особи чи товару (послуги), така інформація не є рекламою.
Додатково повідомляємо, що
розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської
державної адміністрації) від 15.04.2011 N 565 затверджено Порядок розміщення
інформаційних вивісок у місті Києві.
Заступник
Голови
|
О. Т. Сохар
|
I could not resist commenting. Very well written!
ВідповістиВидалитиmy site :: บ้านเชียงใหม่